Jak stworzyć skuteczną reklamę na LinkedIn?
Amerykańska platforma społecznościowa o profilu biznesowo-zawodowym powstała głównie w celu zamieszczania ofert pracy oraz wyszukiwania potencjalnych pracowników. Obecnie Linkedln stanowi doskonałe miejsce do pozyskiwania cennych leadów sprzedażowych, a także wypromowania oferowanych produktów i usług. Sprawdź, jak stworzyć oraz prowadzić firmowy profil.
Zakładanie konta na LinkedIn
Podczas tworzenia tzw. Company Page na platformie należy pamiętać, aby nie traktować konta wyłącznie jako statycznej wizytówki firmy. Osoba zarządzająca stroną powinna podejmować interakcje z użytkownikami portalu, a także zamieszczać branżowe wpisy. Podczas zakładania firmowego profilu należy podać podstawowe informacje, takie jak:
- nazwa przedsiębiorstwa,
- adres URL do witryny zewnętrznej,
- branża,
- wielkość firmy.
Kolejny krok to dodanie logo oraz krótkiego sloganu (120 znaków) opisującego działalność. Następnie użytkownik może załadować grafikę przedstawiającą produkt, usługę lub pracowników, która zostanie umieszczona w tle, a także nieco dłuższy opis dotyczący przedsiębiorstwa.
Jak zamieścić reklamę w serwisie LinkedIn?
Po stworzeniu firmowej strony można przej ść do zaplanowania kampanii. Przedsiębiorcy zależy, aby była to skuteczna reklama na LinkedIn — wpływająca głównie na zainteresowanie ofertą marki. Właśnie dlatego należy dokładnie określić zarówno sam cel, jak i grupę docelową (m.in. poprzez wybór wieku, lokalizacji, wykształcenia, branży) oraz wybrać format wyświetlanej reklamy.
Najważniejsze korzyści z kampanii na LinkedIn
Działanie na platformie pozwala dotrzeć do sporej grupy potencjalnych klientów będących przedstawicielami określonych branż. Poza zwiększeniem sprzedaży firma staje się coraz bardziej rozpoznawalna. Dodatkowo poprzez działanie na portalu LinkedIn przedsiębiorca wpasowuje się w obecne trendy związane z rozszerzaniem działalności online.